Friday 7 May 2010

La Chance !

I'm Lucky!
Look what I've won recently

From Sonia at Suprbo

Brut de Carnet
a bumper book of fun cartoons/drawings by
Lolmède



which is being passed around our house at the moment
read at the breakfast table (mind the jam)
taken on car journeys
left in the bathroom
and
hidden on purpose under a pile of clothes in D's bedroom...
a family book quoi...

and


This beautiful lace-like bracelet and lovely cards
made by Ritva
from
Lumetta


Absolutely gorgeous!

A long overdue "Thank You" to you both!

13 comments:

  1. Beaux cadeaux ! Très très beaux !

    ReplyDelete
  2. OK, MADLY in love with those illustrations. Madly.

    ReplyDelete
  3. Très sympa de gagner d'aussi jolies choses, dis moi ... Chanceuse! :)

    ReplyDelete
  4. ouais! j'en reviens pas et je savoure... :)

    ReplyDelete
  5. Il a une vie intense ce livre, c'est génial ! c'est tout à fait cohérent avec son contenu, Laurent sera flatté ;-)
    Les autres merveilles sont un délice !

    ReplyDelete
  6. Woow, beautiful gifts!!! You are so lucky!

    Have a great weekend! xo

    ReplyDelete
  7. je suis juste jalouse ....

    ReplyDelete
  8. Wow! you really are lucky, that's amazing.

    ReplyDelete
  9. Encore une merveilleuse preuve d'amitié.
    Bon week end.

    ReplyDelete
  10. hi deb! merci pour ta visite!! les paper dolls pam & pat viennent de ny, je n'en sais pas plus. si tu le souhaites, je peux me renseigner!
    bises

    ReplyDelete

Thanks for stopping by! I'd love to hear your thoughts so please leave me a message and brighten up my day. Merci!